کلوب نورانی

ساخت وبلاگ
فرمانده سپاه بابلسر:
1300 نفر از شهرستان بابلسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

نور آسمان: فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل‌های کنونی و آینده انقلاب، گفت: امسال 1300 نفر از شهرستان بابلسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.


به گزارش بسیج رسانه بابلسر، سرهنگ دوم پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد امروز در جلسه ستاد راهیان نور در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابلسر با بیان اینکه جنس ما باید جنس پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: مدیران و مسئولین در هرنقطه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز به مساعدت و کمک دارد باید در صف اول باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا به عناصر و مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: یکی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های دفاع مقدس بوده و صیانت و نشر این ارزش‌های باید در رأس امور مسئولین و آحاد افراد جامعه قرار گیرد.
فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه امروزه سنگر دفاع از ارزش‌ها و هنجارها مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: همه ما به عنوان یک مسلمان و یک انقلابی باید نقش و جایگاه خود را در دفاع از این سنگر مشخص نمائیم.
حسین‌نژاد، ادامه داد: چون ما خود را فرزند انقلاب می‌دانیم؛ بنابراین همانگونه که انقلاب اسلامی برای ما ره‌آورد و دستاوردهای بزرگی به همراه داشت ما نیز می‌بایست برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاورد باشیم.
وی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از راه‌های حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: امروز ما باید حیات مدیریتی خودمان را متبرک به زیارت شهدا نمائیم و این حج بصیرتی، محصول تلاش و کوشش تمام مدیران و مسئولین شهرستانی است.
فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه براساس برنامه‌های ابلاغی، امسال 1300 نفر از شهرستان بابلسر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، گفت: از تعداد سهمیه‌های ابلاغی حدود 631 نفر از بخش مرکزی، 336 نفر از بخش رودبست و 333 نفر از بخش بهنمیر شهرستان بابلسربه این اردوها اعزام می‌شوند.
حسین‌نژاد با تأکید بر تلاش و همدلی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های کنونی و آینده انقلاب اسلامی، افزود: از مجموع افراد اعزامی به اردوهای راهیان نور حدود 595 نفر از حوزه شهری و 705 نفر از حوزه روستایی شهرستان بابلسر هستند.

اردوهای راهیان نور به یک فرهنگ ملی در کشور تبدیل شده است

غلام‌علی رمضان‌پور معاون فرماندار بابلسر در این جلسه با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثارگری، شهامت و ازخودگذشتگی به عنوان اصلی ترین و مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولین است.
وی با اشاره به اینکه دشمن هزینه‌های زیادی را برای از بین بردن جوانان و نسل‌های کنونی انقلاب پرداخت می‌کند، افزود: دشمن چون نمی‌تواند عزت و سربلندی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور و همیشه در صحنه انقلاب را ببیند دچار آشفتگی و سردرگمی شده است.
معاون فرماندار بابلسر، خاطرنشان کرد: راهیان نور بهترین سرمایه‌گذاری برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار، شهامت و شهادت‌طلبی در جامعه است.
رمضان‌پور، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان برگزاری اردوهای راهیان نور در جمهوری اسلامی ایران به یک برنامه و فرهنگ ملی تبدیل شده است.
وی تأکید کرد: در راه حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی جای هیچ اما و اگر نبوده و همه باید دست در دست یکدیگر و با بهره‌گیری از حداقل ترین امکانات مادی در مسیر تحقق این رسالت معنوی گام بردارند.

- - , .

کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 141 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:59

⭕️روزي معلم سر كلاس به يكي از شاگردان گفت درس چوپان دروغگو را بخوان.
بچه زد زير گريه و گفت : نمي توانم آقا معلم!
معلم پرسيد: چرا؟
بچه پاسخ داد: آقا! پدرم اين صفحه را از كتابم پاره كرده.
معلم بر آشفت و جويا شد : به چه دليل؟
پسره با لحني لرزان گفت : آقا معلم! پدرم چوپان است. از خواندن اين درس سخت خشمگين شد و رو به من گفت : من و پدرم و پدر بزرگم و بسياري از پيامبران چوپان بوديم و هيچ پيامبري دروغگو نبوده است.

اما يك نفر در ده ما پيدا شد و گفت به من راي بدهيد تا براي شما مدرسه بسازم، خانه بهداشت درست كنم ، به روستاي جاده اسفالت بكشم و براي بچه هايتان شغل ايجاد كنم و ...

ما هم باور كرديم و به او راي داديم و آقا شد نماينده مجلس و به هيچيك از حرف هايش هم عمل نكرد و از آن پس ديگر حتي در روستا پيدايش نشد و جواب سلاممان را هم نمي دهد.

به معلمت بگو اين صفحه را پاره كردم تا به جاي داستانِ خيالي چوپان درغگو
درس جديد و داستاني حقيقي به نام
" نماينده دروغگو " را تدريس كند.

ارسال شده از Tapatalk آندروید.

- - , .

کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:23

سلام دوستان می توانید رای خود را اینجا بگویید و تبلیغ کاندیدا ویا حزب مورد نظر خود را اینجا قرار دهید. ارسال شده از Tapatalk آندروید. کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:23

امروزه مردم به شدت دریافته‌اند که موبایل‌ها به ویژه تلفن‌های همراه هوشمند، یک روش مهم و کاربردی برای بازدید از سایت‌ها، جستجو در اینترنت و دیدن محتوا‌ها هستند. ۹۴ درصد استفاده کنندگان از موبایل‌ها به دنبال اطلاعات مکانی هستند، ۵۱ درصد از یک فروشگاه اینترنتی دیدن می‌کنند، ۴۸ درصدشان با فروشگاه‌ها تماس می‌گیرند و ۲۹ درصد آن‌ها خرید می‌کنند. موبایل دارد به سرعت تبدیل به یک دسکتاپ می‌شود و به زودی استفاده از آن از سایر ابزار‌ها نظیر تلویزیون هم پیشی می‌گیرد. طراحی سایت‌ های مختلف برای موبایل وجود دارد و در واقع می‌توان گفت دو روش اصلی برای مدیریت و طراحی سایت موبایلی و

- - , .

کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:12

پناهیان: عاشورا برای اتمام حجت بود/ اگر مراحل آخر اتمام حجت که بسیار ساده است را نفهمیم، شایستۀ آبادانی و هدایت نخواهیم بود/ نفوذ آمریکای حامی داعش از طریق رأی آوردن افراد ضعیف و مورد علاقۀ آمریکا در این انتخابات، موجب چه ناامنی می‌شود؟

آمریکایی که داعش آدم‌خوار را ایجاد کرده، اگر از طریق این انتخابات در کشور نفوذ کند و افراد ضعیفی که او مایل است رای بیاوزند چه ناامنی در کشور ایجاد خواهد کرد؟ اینها مراتبی از اتمام حجت خداست برای ما. اگر مراحل آخر اتمام حجت که بسیار ساده است را نفهمیم، شایستۀ آبادانی و هدایت نخواهیم بود.
حجت الاسلام پناهیان در شب میلاد حضرت زینب(س):

  • واقعه عاشورا برای مردم اتمام حجت بود، امام حسین(ع) در مقام نهی از منکر اقدام کردند ولی مشخص بود که قیام به نتیجه نمی‌رسد، لذا حضرت برای اتمام حجت جان خود و عزیزانشان را به خطر انداختند.
  • اتمام حجت به این معناست که خداوند برای بندگان خود حق را آشکار می‌کند. وقتی حق آشکار شود، اولا آنهایی که مریض نبودند و فریب خورده بودند به سمت حق برمی‌گردند، و ثانیاً آنهایی که می‌مانند معلوم می‌شود که قلب‌هایشان سیاه شده و قابل هدایت نیستند. و اینجاست که مهلت امتحان تمام می‌شود و خدا بلا را نازل می‌کند.
  • انسان‌ها همیشه در حال طی کردن مراحل اتمام حجت خداوند هستند. با غفلت از این حقیقت نمی توان زندگی کرد. انسان باید در مسائل روزمره خود متوجه موضوع اتمام حجت باشد؛ دائماً تلاش کند تا آشکار شدن حق و مشخص شدن نقاط ضعفش، آنها را برطرف کند و به کمال برسد. خداوند حجت را بر ما آشکار می کند تا در روز قیامت حرفی برای گفتن نماند.
  • چرا پیامبر دستور داد که همه با امیرمومنان(ع) دست بیعت بدهند؟ چرا این دست دادن اینقدر مهم است که حتی زن‌ها هم باید دست بر آب دست حضرت می‌گذاشتند؟ برای اینکه حجت بر آنها تمام شود و حق برای همه آشکار شود و از یادشان نرود.
  • مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شوید، وقتی حق آشکار شد و اتمام حجت صورت گرفت، اگر دقت نکنیم، باید منتظر بلای الهی بود و دعای خوبان دیگر نیز محقق نمی‌شود.
  • آمریکایی که داعش آدم‌خوار را ایجاد کرده، اگر از طریق این انتخابات در کشور نفوذ کند و افراد ضعیفی که او مایل است رای بیاوزند چه ناامنی در کشور ایجاد خواهد کرد؟ اینها مراتبی از اتمام حجت خداست برای ما. اگر مراحل آخر اتمام حجت که بسیار ساده است را نفهمیم، شایستۀ آبادانی و هدایت نخواهیم بود.
  • امام راحل(ره) در رابطه تقابل بنی صدر و شهید_بهشتی که اکثریت مردم طرفدار بنی‌صدر بودند صریح سخن نگفتند، بلکه به بیان معیارها و اصول اکتفا کردند تا مردم خودشان متوجه شوند. مردم پس از شهادت شهید بهشتی متوجه موضوع شدند، اما هزینۀ بسیار سنگینی دادند که شهادت شهید بهشتی و عدۀ زیادی از نخبگان و انقلابیون صادق و مردمی، بخشی از این هزینۀ سنگینی بود.
  • آمریکایی‌ها مانند فرعون رفتار می‌کنند، فرعون هزاران نفر را برای نابودی دشمن خود نابود کرد و آمریکایی ها برای اهداف خود سوریه عراق و یمن را نابود کردند، آنگاه صریحا ابراز تمایل می‌کنند که مایلند چه کسانی در این انتخابات رای بیاورند. اینها اتمام حجت خداست برای مردم ما.

- - , .

کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:12

* با حضور مردم و مسئولان * *مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم "عبدالصالح زارع" در مصلی المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد.* به گزارش بسیج رسانه... کلوب نورانی...
ما را در سایت کلوب نورانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nourani بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:12